درمان گرفتگی عضلات پا دیالیز امداد چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان گرفتگی عضلات پا دیالیز امداد چیست

درمان گرفتگی عضلات پا امداد در گرفتگی عضلانی DiálisisHay در طول diálisis.Puede چیست شامل پاها، بازوها، دست ها و بیشتر در piernas.Puede دردناک و بیماران زیادی منجر از problemas.Cuál درمان برای از بین بردن گرفتگی عضلات ساق پا دیالیز؟ اگر شما هر گونه سوال در مورد خود و یا درمان ما است، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

تخمین زده می شود که 33٪ -86٪ از بیماران دیالیزی از گرفتگی رنج می برند بیماران دیالیزی می توانند تحمل piernas.Algunos به دلیل گرفتگی piernas.Por چرا بیماران مبتلا به گرفتگی عضلات پا تجربه در دیالیز نه؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز به عنوان یک کلیه مصنوعی، استفاده شده است که برای دانلود سموم در خون و حفظ تعادل از زمان electrolitos.Pero در نظر گرفته، اما نمی تواند به طور کامل حذف مواد معدنی است. اگر سطح فسفر بالا است، کلسیم کاهش می یابد. سطح پایین فسفر خواهد شد گرفتگی عضلات پا انجام می شود.

چه با گرفتگی عضلات پا در دیالیز انجام دهید؟

شما می توانید برخی از ورزش قبل از دیالیز انجام کشش عضلات. این می تواند کمک به تسکین بروز گرفتگی عضلات پا در زمان diálisis.Una گرفتگی عضلات پا حین دیالیز رخ می دهد، شما باید تیم مراقبت بهداشتی خود را برای کمک به کشش پاها برای از بین بردن درد و ناراحتی ناشی تماس بگیرید.

با این حال، اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از گرفتگی عضلات پا به طور کامل، روش های بالا از کافی است. دیالیز است تنها علت گرفتگی عضلات پا نیست، به علت زمینه ای کلیه آسیب دیده است.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: